Komuniti Pendidikan Kuantan

Forum Cikgu-cikgu Sekitar Kuantan
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Akibat Harga Rokok Naik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
liana050
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 77
Join date : 2008-03-15
Age : 36
Location : bumi yg ku pijak

PostSubject: Akibat Harga Rokok Naik   15th March 2008, 8:17 pm

bagi sesiapa yg tak tahan lawak lucah.. sila sapukan mentega pada scrin monitor anda supaya tak nampak sangat ayat lucah itu

Beribu-ribu kaum wanita telah mendapatkan rawatan pesakit luar manakala terdapat juga yang dirujuk kepada rawatan kecemasan akibat puting payu dara yang lebam dan kempis. Mengikut kajian pihak NGOK, sindrom ini adalah diakibatkan oleh kesan kenaikan cukai tembakau dan menyebabkan perokok telah berhenti merokok terus. Oleh itu mereka yang ketagihan puting rokok telah menukar tabiat selera kepada puting isteri mereka.

“Mula-mula makcik suka pakcik buat macam tu. Dah lama dah pak cik tak buat macam tu” kata Makcik Kiah.

“Tapi ni dah kira melampau. Lepas makan je nak isap. Sampai anak kecik makcik pun komplen tak nak isap susu badan lagi sebab bau jering”.

“Sakit puting akak ni dik, ada ke lepas makan sambal belacan dia nak isap?? paneh puting akak.” keluh Kak Melah.

“Abisssss nak buat camana, harga rokok naik. Abang terpaksa leeee buat macam tu nak lepas gian” kata Pak Karim.

“Kadang kadang ada tetamu mai rumah pun lepa tak kira.. nk jugak isap.. kak nk buat gena dik? menawan derhaka pulak.. abeh bersemboq ayaq milo tetamu akak tuh.” Nek Nak.

NGOK berkata menurut bancian serta kaji selidik yang dijalankan kes ini akan mengakibatkan kerugian berbillion ringgit setahun kerana sektor kedai makan dan restoran akan ditutup kerana lelaki lebih suka makan kat rumah sebab depa senang nak isap puting isteri.
Back to top Go down
View user profile
Mr.A
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-03-03
Age : 35
Location : Sekilau Hill

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   15th March 2008, 8:23 pm

wahahahahhaa ni mmg lawak 1st class nih... hahahahhaa.
Laughing Laughing lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.malaysianbikers.com.my/forum
liana050
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 77
Join date : 2008-03-15
Age : 36
Location : bumi yg ku pijak

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   15th March 2008, 8:24 pm

tu ah yg tak tahan tu bau jering....lwk ni cilik dari kwn punya
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   15th March 2008, 11:09 pm

tak dapat aku bayangkan selepas makan jering, sambal belacan uiks.. Shocked
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   16th March 2008, 9:16 am

nasib baik pompuan tkde yg isap 'cerut'... Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
AkuNie
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 111
Join date : 2008-03-18
Age : 32

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   18th March 2008, 11:01 am

Oits...erina..ko jgn nak mengimaginasikan ayat2 tu...hehhehehe........ pirat
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   18th March 2008, 6:13 pm

kui..kui..kui...

ni yg nak balik t'ganu ni... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Mr.A
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-03-03
Age : 35
Location : Sekilau Hill

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   18th March 2008, 10:49 pm

bawak bertenang erina...
uikss ko dah naik kerani gaji dah ye.. tahniah tahniah bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.malaysianbikers.com.my/forum
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   19th March 2008, 12:06 am

tima kasih ya mr. a... afro
Back to top Go down
View user profile
liana050
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 77
Join date : 2008-03-15
Age : 36
Location : bumi yg ku pijak

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   19th March 2008, 4:01 pm

erina wrote:
kui..kui..kui...

ni yg nak balik t'ganu ni... Very Happy

sabau jerla ahaha
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   20th March 2008, 1:52 pm

liana050 wrote:
erina wrote:
kui..kui..kui...

ni yg nak balik t'ganu ni... Very Happy

sabau jerla ahaha

bukan pe erina tuh..
lama dah tk bayar bil air ,ye dak?
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   21st March 2008, 12:38 am

mana tau nih bom
Back to top Go down
View user profile
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   21st March 2008, 1:30 pm

kalau muka toya je datang kelas sabtu memang la bil tak bayo...pejabat tutup beb,lagipun tukang bayonyer tak de!!


WAKAKAAKAKAKAKAKAKAK
Back to top Go down
View user profile
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   21st March 2008, 1:31 pm

tp aku ske stail liana si tokey kantin tu expresskan teka teki tu...sempoi cat
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   22nd March 2008, 8:08 pm

biasalah bil memang kena bayar kalu tak nanti kene potong perkhidmatan... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
AkuNie
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 111
Join date : 2008-03-18
Age : 32

PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   27th March 2008, 1:06 pm

kau yang potong perkhidmatan ke pegawai air yang nak potong perkhidmatan nie? Laughing
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Akibat Harga Rokok Naik   

Back to top Go down
 
Akibat Harga Rokok Naik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Biaya Hisap Rokok 10 Tahun Lebih Besar dari Ongkos Naik Haji
» bahaya dan mudharat rokok
» naik haji koq bisa diwakilkan....... nggak logis ah
» akibat ajaran islam,umat pada menghujat kebenaran (NUSRON WAHID)
» sanggahan terhdap fatwa haram rokok

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti Pendidikan Kuantan :: Perkara Am :: Jenaka, Lawak Antarabangsa, Teki-teki dan Sejenis dengannya-
Jump to: