Komuniti Pendidikan Kuantan

Forum Cikgu-cikgu Sekitar Kuantan
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 murid warganegara ibu bapa bukan warganegara

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: murid warganegara ibu bapa bukan warganegara   12th March 2008, 11:38 pm

ooo..tajuk yg bisa meruntun jiwa raga dong!!!
ok senario ini mungkin kurang berlaku di pahang, tetapi di bandar besar seperti kl amatla ketara. sbg contoh sk st theresa 1, kl. bolh dikatakan 45% pelajar adalah anak bukan warganegara...

1. pada pendapat anda elok ke kita memberi peluang kepada anak mereka untuk bersama di sekolah kerajaan?
padahal sudah banyak kemudahan yg kita punyi mereka amik..contoh KLCC, CHOW KIT DAN KG MEDAN sehiungga kg medan dikenali sebagai little acheh.

pada pendapat aku...oklah tapi kalau mereka berjaya kelak adakah mereka akan berkhidmat untuk Malaysia???

marilah kita renungkan....
Back to top Go down
View user profile
AkuNie
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 111
Join date : 2008-03-18
Age : 32

PostSubject: Re: murid warganegara ibu bapa bukan warganegara   27th March 2008, 1:15 pm

Tak nak terima pun tak boleh..kita bukan pentadbir...kena aju nie pada Pak menteri2 kita di atas tu...kalau ikut aku mmg tak leh langsung jejak kaki ke sekolah..jgn kata sekolah..100 meter dari kawasan sekolah aku dah haramkan dirang tu pijak kaki..nasiblah aku tak jadi menteri... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: murid warganegara ibu bapa bukan warganegara   27th March 2008, 7:02 pm

kalu ikut aku pun goitu gak... Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
AkuNie
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 111
Join date : 2008-03-18
Age : 32

PostSubject: Re: murid warganegara ibu bapa bukan warganegara   28th March 2008, 7:55 am

Tapi kan kat sini erina...banyak juga ank pendatang ...tapi comel2 la..sbb anak pendatang filipina nie.....sekolah kat tempat standard lak tu...kat sk pekan 1 dan 2..yang mana sekolah tu bertaraf asunta la kat kuantan tu...lu pikirla sendiri....eh kena sawan Nabil raja lawak lak aku nie... Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: murid warganegara ibu bapa bukan warganegara   

Back to top Go down
 
murid warganegara ibu bapa bukan warganegara
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ulil Abshar Abdalla; Yang Dikurbankan Nabi Ibrahim Bukan Ismail, Tapi Ishaq
» Nabi Muhammad SAW bukan wafat karena racun
» Kaum Tua dan Kaum Muda di awal Abad ke-20
» Tuhan siapa yang berAda Di Dalam Ka'bah!!!
» @aajawas25 VS @emban : BOLEH Berhubungan badan dgn budak TANPA NIKAH

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti Pendidikan Kuantan :: Perkara Am :: Sembang-sembang Perihal Sekolah-
Jump to: