Komuniti Pendidikan Kuantan

Forum Cikgu-cikgu Sekitar Kuantan
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 8:05 am

innocent je muka die.
ade skali tu masa test guidance die tengok stail kite ehem..ehem... (sensored)
die tanya boleyke buat gitu...?? nape tk duk jauh2??

pastu die ley tanya pulak tuan aji...adussss
tuan aji cakap takpeee laaaaa....
nasib baikkkkkk......

Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 8:10 am

apesal dia lebih lebih plak..
bukannya dia yg lecturer..
heii..
ni yg nak masuk ruangan lepas geram ..
lateh..lateh
dah ko pandai sgt
dok la sorang2..
dok guane? Suspect
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 8:13 am

bukan ape dia tak ley nak join tu...

tu yang buat ayat jeles dan suarakan pada tuan aji tu..

kalau dia ley join lama dah dia senyap!!

hahahahahahahaha

Arrow Arrow
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 8:19 am

dia tu sebenarnya pelik dengan sikap ramah tamah bebudak kelas kita yg sangat rapat mcm dah kenal lama semuanya..
aku harap dia akan berjaya pulang ke dungun dengan selamat..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 8:25 am

agaknya budak dungung memang gitu kot,wakakakak.nasib baik die tak bawak bendera P**,huhuhuhuh

aper pendapat en civic??


Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 8:33 am

tkbleh ckp camtu,mungkin dia sorg yg camtu..
ORTODOKS cara pemikirannya..n
kita tkble cerita pasal parti politik dlm nih..k..
clown
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   18th March 2008, 11:31 am

amPoNNNN patik! No
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   19th March 2008, 12:12 am

nak kene rotan ini nadineyunos..
Back to top Go down
View user profile
nadineyunos
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 107
Join date : 2008-03-11
Age : 36
Location : kt meja komputer aku le

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   19th March 2008, 8:02 am

takotnyer chek-gu erinaaaaaa marahhhhh pale
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   19th March 2008, 8:06 am

erina sangat rajin n kuat berusaha hingga mencapai tahap gubesor.TAHNIAH dr pihak pengurusan untuk anda,teruskan usaha. Smile
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
AkuNie
Guru Besar
Guru Besar
avatar

Posts : 111
Join date : 2008-03-18
Age : 32

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   19th March 2008, 12:57 pm

Cikgu memang kena sambung....nanti kalau tak sambung murid pulak lagi pandai dr cekgu...susah jgk....
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   19th March 2008, 3:32 pm

sebab2 kita sambung belaja adalah untuk:

1. meningkatkan taraf profession kita...

2. mendalami kandungan silibus

3. menjadi seorang yg professional

4. meningkatkan taraf kehidupan kita.,..
Back to top Go down
View user profile
alfishahreena
Tokey Kantin
Tokey Kantin


Posts : 40
Join date : 2008-03-11
Age : 37

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   19th March 2008, 11:26 pm

naikkan gaji kiter....heheheheh
Back to top Go down
View user profile
meet_auntie_kiah
Tokey Kantin
Tokey Kantin
avatar

Posts : 37
Join date : 2008-03-16

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 2:41 am

o, banyak jugak kebaikan sambong belajar ni ye...
makcik pon nk sambong belajar jugak la... tp dah tue...
heheheh
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 8:22 am

tkper la makcik..
ade org dah tk larat nak bangun pn dia masih belajar lg
yg penting ada kemahuan
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
alfishahreena
Tokey Kantin
Tokey Kantin


Posts : 40
Join date : 2008-03-11
Age : 37

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 11:46 am

sambung belajar ni tak semestinya daftar uitm(promote plak)je...cik kiah g surau2 belajar agama ngan ustat2 pun belajar gak...duk lepak ngan cerdik pandai pun salah satu cara belajar gak....
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 1:33 pm

tol tu,dpt bertukar idea dgn en sivik ni pun ilmu yg berguna.. Laughing
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
alfishahreena
Tokey Kantin
Tokey Kantin


Posts : 40
Join date : 2008-03-11
Age : 37

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 4:17 pm

jgn cik kiah bahaya....mr civic ni ilmu lain diajarnya...
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 5:55 pm

aik..
awk belum kenal hati budi saya ckp camtu..
give me a try,k?
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
coffee_princess
Kerani Gaji
Kerani Gaji
avatar

Posts : 45
Join date : 2008-03-10

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 7:37 pm

alfishahreena wrote:
sambung belajar ni tak semestinya daftar uitm(promote plak)je...cik kiah g surau2 belajar agama ngan ustat2 pun belajar gak...duk lepak ngan cerdik pandai pun salah satu cara belajar gak....

awak ni alfi... mentang2 la makcik kiah tu dh senja.. cakap gitu..ahahahhaha
kecik ati org tue tuh... wawawwawawwawa
maapkan la kawan sy ni makcik kiah yer... queen
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   20th March 2008, 8:38 pm

belajar masa kerja penat wo,
bnyk lg komitmen nk wat
letih
ahad je bleh rehat
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   21st March 2008, 1:37 am

kalu bg wanita dah berkawin yg bekeja sambil belajar bleh diibarat seperti serangan 4 hala:

1. sebelah kanan - suami
2. sebelah kiri - anak2
3. sebelah depan - belajar
4. sebelah blakang - kerjaya

abg ipar aku ada kata dia salute pada wanit2 ini...coz bukan senag nak menempuhi bende ni...
Back to top Go down
View user profile
erina
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 249
Join date : 2008-03-05
Age : 35
Location : kuantan,pahang

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   21st March 2008, 1:40 am

ye ahadlah ari aku tito n main2 ngan anak aku...
Back to top Go down
View user profile
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   21st March 2008, 8:19 am

erina wrote:
kalu bg wanita dah berkawin yg bekeja sambil belajar bleh diibarat seperti serangan 4 hala:

1. sebelah kanan - suami
2. sebelah kiri - anak2
3. sebelah depan - belajar
4. sebelah blakang - kerjaya

abg ipar aku ada kata dia salute pada wanit2 ini...coz bukan senag nak menempuhi bende ni...

serangan suamimu dr sebelah kanan..
bahaya tuh..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
mr civic
Moderator Forum
Moderator Forum
avatar

Posts : 414
Join date : 2008-03-05
Location : Field Village

PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   21st March 2008, 8:42 am

bebudak pjj jauh lebih releks berbanding dgn plk.. Wink
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mrcivic
Sponsored content




PostSubject: Re: sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..   

Back to top Go down
 
sambunglah belajar untuk masa depan kita semua..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» nubuat nabi Muhammad mengenai yahudi di akhir zaman
» Nabi Muhammad dinubuatkan di bible
» KHAYALAN AHMADIYAH FI'IL MADHI YANG MUTA'ADDHI DI AL JUMU'AH 62:2/3.
» Pada dasarnya semua manusia lahir muslim
» Inilah Khasiat Ajaib Dari Alam Untuk Kita !!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti Pendidikan Kuantan :: Perkara Am :: Sembang-sembang Perihal Sekolah-
Jump to: