Komuniti Pendidikan Kuantan

Forum Cikgu-cikgu Sekitar Kuantan
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Terkenching Dhalam Bashhhh

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Goonerville
Cikgu Cemerlang
Cikgu Cemerlang
avatar

Posts : 68
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Terkenching Dhalam Bashhhh   14th April 2008, 12:37 pm

Didalam satu bas diwaktu petang semasa ramai orang berebut-berebut
untuk pulang ke rumah terdapat seorang gadis yang keadaanya agak resah sedang duduk berdepan dengan seorang lelaki jawa yang sedang berdiri
berhimpit-himpit dengan penumpang yang lain. Memang kebiasaannya di
waktu begini jalankan jem. Jadi bas tu tak dapat le bergerak dengan sempurna.
Gadis yang resah tu rupanya ..nak terkencing. Tetapi dia tak dapat
turun sebab orang ramai dan bas tidak berhenti rumahnya pun jauh lagi. Tahan punya tahan last-last terkencing le sikit. Bila dia perasan dia pun buat-buatle buka handbag dan cuba mencari sesuatu .
Tanpa disedari Jawa didepannya dah perhatikan dia dengan agak lama
juga.Nak jadi cerita orang yang duduk sebelah gadis tersebut pun bangun
sebab dah sampai. Jadi gadis tersebut pun alih le ketempat tersebut kerana sit dia dah basah. Jadi Jawa ni pun nak duduk le. Bila dia tengok basah dia tanye kat gadis tersebut.
"Aduh bu..ngapa tempat ni basah ya"...
Jawab gadis tersebut "Ohh... tadi botol minyak wangi saya tertumpah.
Saya cari tutupnya tapi tak jumpa. Dalam beg tangan pun tidak ada".
Jadi Jawa tu pun keluarkan le sapu tangannya dan lap sebelum duduk.
Setelah duduk dia pun cium le saputangan tersebut untuk menghidu wangiannya.
Bau-bau punya baru le jawa tu tau rupanya air kencing sambil tersenyum
jawa tu jawab.."Lo...Kalau minyak wangi jenama ini..Kalau mau, saya ada
penutupnya."....
Back to top Go down
View user profile
 
Terkenching Dhalam Bashhhh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti Pendidikan Kuantan :: Perkara Am :: Jenaka, Lawak Antarabangsa, Teki-teki dan Sejenis dengannya-
Jump to: